Kundesupporter

Tal med Danmarks gladeste kunder

Kundesupporter – tal med Danmarks gladeste kunder

Vil du give vores kunder en fantastisk service? Enten når du modtager dem i butikken, eller når du på kontoret taler med kunder over telefon, mail eller chat?

Så bliv en del af en arbejdsplads, hvor der er plads til at være dig selv.

”Vi tør godt sige, at vi er Danmarks mest inkluderende arbejdsplads. 80 % af vores medarbejdere har en diagnose. Og her SKAL være plads til alle. Du skal ikke passe ind i en boks. Du har fx indflydelse på alt fra dine arbejdstider til hvilken computer og mus, du helst vil have.” Det fortæller stifter af – og direktør for – GladTeknik Mathias.

Har du hørt om GladTeknik?

Vi er et væksteventyr. Bare i 2023 voksede vi fra 11 til 43 medarbejdere. Især efter Mathias i januar 2023 deltog i ”Løvens Hule”, tog det fart.

Kort fortalt fikser vi hos GladTeknik en meget bred vifte af elektronik. Det gælder selvfølgelig pc’er og alle Apple-produkter og vi løser netværksproblemer for både private og erhvervskunder. Men vi tager os også af fx DJ-udstyr og robotarme. Hos os – på kontoret i Hvidovre – bliver du på ingen måde en del af en helt almindelig arbejdsplads. Det er vi stolte af.

”Der bliver virkelig lyttet til en som menneske, og der er altid plads til at begå fejl. Jeg har selv infantil autisme, og jeg kunne ikke forestille mig at arbejde andre steder”. Det fortæller vores kundesupport-guru Nikolaj, som gennem de seneste 4½ år har hjulpet mere end 10.000 kunder.

Mød os og se, hvordan GladTeknik startede.

Vejle GladTeknik 1
Socialt ansvar
Udekørende teknisk hjælp

”Hej – hvad kan jeg gøre for dig?”

Din hverdag er enten i butikken eller i kundesupporten. – det er du selv med til at bestemme. I butikken står du typisk sammen med en anden kollega. Her tager du imod kunder, der afleverer deres enheder til reparation – eller henter dem igen, når de er klar.

Er du i kundesupporten, sidder du på kontoret sammen med 3 – 4 andre og svarer på mails fra kunder, svarer på chatten og taler med kunder, der ringer ind med spørgsmål. Det kan også være, du brygger en kop kaffe til de gæster, der kommer, du bestiller reservedele eller tjekker op på en reklamation.

”Når jeg taler med positive kunder, som er glade for det, vi gør, løfter det jo også en op – og så er her super hyggeligt at være,” fortæller Nikolaj.

Det får du også hos os:

  • Fleksibilitet som betyder, at du selv kan være med til at bestemme, hvornår du arbejder, så længe det er i vores åbningstid (9-17)
  • Udvikling – vi prøver hellere end gerne nye ting af, og det får du også mulighed for – det kan fx være du med tiden vil være tekniker.
  • Glade kolleger – vi hedder ikke GladTeknik for sjov. For det er det gode humør, der skinner igennem, og det mærker vores kunder også.

Du elsker at tale med kunder/du har erfaring med kundeservice

  • Du har en grundlæggende viden om elektronik og computere – resten skal vi nok lære dig
  • Du er imødekommende og har lyst til at tale med kunder – og til altid at give dem god service
  •  Du er god til administrative opgaver
Hele Teamet

Bliv vores nye kollega

Hvis jobbet lyder som det helt rigtige for dig, så send din ansøgning til: [email protected]  Vi holder samtaler løbende, så send din ansøgning hurtigst muligt. Det, vi gerne vil have fra dig, er:

  1. en motiveret ansøgning (maksimalt en A4-side)
  2. et CV med billede.

Din første dag hos GladTeknik: Den 1. april 2024 – gerne før, hvis det er muligt.

Vi glæder os til at høre fra dig.