Om GladTeknik

GladTeknik har siden sin opstart haft hundredvis af glade og tilfredse kunder.
Som kunde hos GladTeknik bliver dine tekniske problemer altid løst til den bedste pris og højeste kvalitet af virksomhedens dygtige og kompetente teknikere.

Det glade team
Væksten i antallet af kunder siden etableringen af GladTeknik har betydet, at teamet bag GladTeknik ligeledes har vokset sig større. GladTeknik kan i dag løse alle former for tekniske problemer, og det er alene på grund af det stærkt sammensatte team, som virksomheden i dag består af.
Læs mere om vores team her.

Ved kontakt med GladTeknik vil man oftest først komme i dialog med Mathias E. Nielsen eller Stefan A. Nikolajsen.

Mathias E. Nielsen er stifter af GladTeknik og har stor erfaring fra tidligere jobs i branchen, hvor han har lavet tusindvis af reparationer af alt fra Stationær PC, Bærbar PC, Surface Pro, Robotstøvsuger mm.

Til reparation af Apple produkter kan Stefan A. Nikolajsen klare alt. Stefan er Apple Certificeret Tekniker og har flere års erfaring med at reparere Apple produkter fra tidligere erhverv, hvor han gennem sin tid har arbejdet for 3 ud af 5 af Danmarks Apple Autoriserede værksteder som IT Tekniker.

Begge teknikere vil vejlede dig, så du får den helt rette hjælp skræddersyet til dig.

”Når kunden er glad, er vi det også” – Mathias E. Nielsen
Det har siden begyndelsen været vigtigt for virksomheden, at kunderne var glade og tilfredse med den service, der tilbydes. Derfor har GladTeknik haft fokus på at gøre denne oplevelse bedst mulig med kunden i centrum:

  • Kommunikation: Ved kontakt med GladTeknik bliver alle beskeder, mails og opkald altid besvaret hurtigst muligt. Hos GladTeknik prioriteres det, at kunden nemt kan komme i kontakt med en af de ansatte, hvis nogen spørgsmål skulle opstå. Desuden vil kunden altid blive opdateret undervejs omkring alle relevante informationer, detaljer eller andre bemærkninger.
  • Let tilgængelig: Det har været ønsket at gøre GladTeknik let tilgængelig for alle kunder. Derfor har virksomheden i dag som supplement til værkstederne fået tilegnet sig et udvalg af indleveringssteder, som er mere centralt placeret. Efter en indlevering kommer en tekniker hurtigst muligt forbi og tager computeren med på værksted. Efter problemet er løst, vil kunden kunne hente sin computer igen samme sted efter aftale.
  • Ordentlig kvalitet til de bedste priser: GladTeknik finder altid den bedste løsning til dig til den bedste pris. Dette er en prioritet, da mange udbydere på markedet anvender dårligere komponenter, som på længere sigt kan føre til andre tekniske problemer, og derfor ende med at blive dyrere. Dette modarbejdes hos GladTeknik, hvor der kun anvendes de bedste dele til reparation med et hold af dygtige teknikere bag sig.
Vores afdelinger er Virum København Hvidovre Brønshøj Frederiksberg Farum Højbjerg Herfølge Skovlunde Præstø Århus og Herlufmagle

Har du tekniske problemer, der kræver professionel hjælp?
Så er GladTeknik altid klar til at hjælpe dig! Du kan komme i kontakt med GladTeknik ved at ringe på 41 33 34 35, sende en mail til Support@GladTeknik.dk eller besøge vores booking-side her.