Mac reparation
Problemer med iMac eller Macbook? Vi tilbyder reparation og support af Apple computere
Læs mereGrundlæggende håndtering inkluderet
Indleverer du hos vores computerreparatører på værkstedet i Hvidovre, tilbyder vi en grundlæggende håndtering i forbindelse med din computerreparation. I nogle tilfælde skal der laves en udvidet fejlfinding.
Computerreparationer
En computerreparation kan være nødvendig i mange tilfælde og nogle reparationer er mindre omfattende end andre. Når du indleverer din computer på et af vores værksteder, vil en kyndig computerreparatør fejlsøge og vurdere, hvad der skal gøres.
Typiske computerproblemer hvor reparation er nødvendig:
- Væskeskader
- Beskadiget harddisk
- Problemer med tastaturet
- Problemer med skærmen
- Problemer med batteriet
- Problemer med anden hardware
Spørgsmål og svar
Hvor kan jeg indlevere min computer til reparation?
Vi har indlevering og værksteder mange steder på Sjælland. Se oversigten her.
Hvor lang tid tager en computerreparation?
Det varierer fra sag til sag, da nogle computerproblemer tager længere tid at løse end andre. Nogle sager kan vi løse på en dag men andre gange, tager det lidt længere tid. Hos os er der typisk kort behandlingstid.
Jeg ved ikke, hvad der er galt med min computer
Intet problem; det finder vores computerreparatør ud af ved fejlsøgningen. Herefter får du at vide, hvad det vil kræve at løse problemet, og du får et tilbud på opgaven.
Hvad koster en computerreparation?
Det afhænger af, hvad problemet er; det finder vi ud af ved fejlsøgningen. Hvis der eksempelvis skal udskiftes nogle dele i din computer, kan der være en udgift til det. I så fald vil du få det at vide, inden vi går videre med at reparere din computer. Husk at grundlæggende håndtering ved indlevering i Hvidovre er inkluderet. Ved indlevering på vores andre lokationer, koster det kun 200 kr.
Min PC gik i udu en kedelig Torsdag og jeg besluttede derefter at ringe til Gladteknik efter at ha' prøvet selv, de var hurtige til at komme ud og kigge på den på trods af Tekniker egentlig havde fri og sad med sin familie. Tekniker sad med min pc i lige godt 45m hvorefter vi besluttede at det var nemmest hvis tekniker tog min stationær med sig hjem, efter en dags tid fik jeg en email med hvad der muligvis var gået galt samt aflevering af PC'en 5/5 stjerner herfra for at sætte deres kunder i første række, den hurtige service med et smil og en god sludder.Tak for Hjælpen, GladTeknik.
“