IT Fjernsupport
IT fjernsupport er ideelt til opgaver der ikke nødvendigvis kræver indlevering af computeren. Det kan eksempelvis være problemer med mail-opsætning eller programmer på computeren. Det er en nem og hurtig måde at få løst IT-problemerne på.

Fjernsupport for vores kunder

Der kan være mange årsager til, at du som kunde gerne vil have lavet fjernsupport. Måske bor du ikke på Sjælland, hvor vores værksteder ligger. Måske har du ikke tid til, at vi kommer på besøg. Eller måske så har du bare et problem, som det giver mest mening, vi løser over fjernsupport. Uanset hvad, så tilbyder vi dig at løse problemet over nettet!

Hvad er fjernsupport?

Fjernsupport er, når en tekniker får adgang til din computer, selvom han ikke fysisk er til stede. Det betyder, at han eller hun vil kunne ændre ting på din computer – installere nye programmer, slette filer og ellers udføre IT support fra hans egen computer. Så hvis dit problem kan løses uden at skulle reparere computeren, så bør du overveje at spare transporten og få det løst via fjernsupport!

Fjern-Support (Support over TeamViewer)

GladTeknik tilbyder også fjernsupport!

Hvordan fungerer fjernsupport?

Det kan måske virke lidt grænseoverskridende at give os adgang til din computer, uden at vi sidder sammen. Men det er faktisk ikke så slemt endda, og vi lægger vægt på, at du føler dig tryg hele vejen. Vi har lavet en hurtig guide nedenunder, som fortæller, hvad du skal gøre, hvis du vil have lavet fjernsupport.

  1. Ring til os på 41 33 34 35 eller skriv til [email protected], og fortæl os om dit problem. Så kan vi sammen vurderer, om det kræver et personligt fremmøde, eller om vi kan løse det via fjernsupport.
  2. Installer den nyeste version af programmet TeamViewer på din computer. Programmet virker både til Windows & MacOS, og det kan downloades her: Windows og Mac.
  3. Når programmet er installeret, giver du bruger ID og adgangskoden til vores tekniker over telefonen, hvorefter han vil få adgang til din computer. Du kan følge trygt med i, hvad der laves hele vejen igennem fra start til slut, og til enhver tid stoppe adgangen, hvis du føler dig utryg.

Spørgsmål og svar

Hvilke fordele er der ved IT fjernsupport?

Der er flere gode grunde til at benytte IT fjernsupport i forbindelse med håndtering af IT problemer. En af de mest værdifulde grunde er, at du kan spare tid, da du ikke skal bruge tid på at hente og aflevere din computer på et værksted. I stedet skal du blot give vores teknikere adgang til din computer via TeamViewer.

Hvad koster fjernsupport?

Vi tilbyder IT fjernsupport til konkurrencedygtige priser. Den konkrete pris for at få hjælp til IT problemer gennem fjernsupport afhænger dog af, hvad sagen omhandler. Når vi ved, hvilke IT problemer du oplever, kan vi komme med en vurdering af, hvordan det kan løses, og hvad det vil koste.

Vil du gerne have lavet fjernsupport?

Hvis du gerne vil have os til at lave fjernsupport for dig, så klik dig ind på vores bookingside og kontakt os – så kan vi få talt om problemet, og vi kan give dig et tilbud!




Super service: Køb og installering af anti-virus program.

Har købt det bedste anti-virus program man kan få med 2 års licens gemmen GladTeknik. Jeg fik hjælp til at sætte det op hjemme fra gennem TeamViewer, så super god service! Fik samtidig programmet til en rigtig god pris!

Kan varmt anbefales!


5 / 5 Stjerner

Freja Fagerberg