IT-fjernsupport
IT-fjernsupport er ideelt til opgaver, der ikke kræver, at du indleverer computeren.
Det kan fx være problemer med at sætte e-mail eller andre programmer op.
Det er en nem og hurtig måde at få løst problemerne på.

Fjernsupport til vores kunder

Der kan være mange årsager til, at du gerne vil have fjernsupport. Måske bor du ikke på Sjælland, hvor vores værksteder ligger. Måske har du ikke tid til, at vi kommer på besøg. Eller måske har du bare et problem, hvor det giver mest mening, at vi løser det via fjernsupport. Uanset hvad så tilbyder vi dig at løse problemet over nettet!

Hvad er fjernsupport?

Fjernsupport er, når en tekniker får adgang til din computer, selvom han ikke fysisk er til stede hos dig. Det betyder, at han eller hun vil kunne ændre ting på din computer – installere nye programmer, slette filer og udføre IT-support fra sin egen computer. Så hvis dit problem kan løses, uden at selve computeren skal repareres, bør du overveje at spare transporten og få det løst via fjernsupport!

Fjern-Support (Support over TeamViewer)

GladTeknik tilbyder også fjernsupport!

Sådan fungerer fjernsupport

Det kan virke grænseoverskridende at give os adgang til din computer, uden at vi sidder sammen. Men det er ikke så slemt, og vi lægger vægt på, at du føler dig tryg hele vejen. Vi har lavet en hurtig guide nedenunder, som fortæller, hvad du skal gøre, hvis du vil have fjernsupport.

  1. Ring til os på 41 33 34 35 eller skriv til [email protected] og fortæl om dit problem. Så kan vi sammen vurdere, om det kræver et personligt fremmøde, eller om vi kan løse det via fjernsupport.
  2. Installer den nyeste version af programmet TeamViewer på din computer. Programmet virker både til Windows og Mac, og det kan downloades her: Windows og Mac.
  3. Når programmet er installeret, giver du dit ID og adgangskoden til vores tekniker over telefonen, hvorefter han har adgang til din computer.
  4. Du kan hele tiden følge med i, hvad han laver, og du kan til enhver tid stoppe adgangen, hvis du føler dig utryg.

Spørgsmål og svar

Hvilke fordele er der ved IT-fjernsupport?

Der er flere gode grunde til at bruge IT-fjernsupport i forbindelse med IT-problemer. En af de mest værdifulde grunde er, at du sparer tid, da du ikke skal hente og aflevere din computer på et værksted. I stedet skal du blot give vores tekniker adgang til din computer via TeamViewer.

Hvad koster fjernsupport?

Vi tilbyder IT-fjernsupport til konkurrencedygtige priser. Den konkrete pris for at få hjælp til IT-problemer via fjernsupport afhænger af, hvad problemet er. Når vi ved, hvilke IT-problemer du har, vurderer vi, hvordan de kan løses, og hvad det vil koste.

Har du brug for IT-fjernsupport?

Hvis du gerne vil have IT-fjernsupport, så klik dig ind på vores bookingside og kontakt os – så kan vi tale om problemet og give dig et tilbud!