Grundlæggende håndtering inkluderet
Indleverer du på værkstedet i Hvidovre, tilbyder vi grundlæggende håndtering i forbindelse med din reparation. I nogle tilfælde skal der laves en udvidet fejlsøgning.
Reparation af mobil og tablet
En reparation kan være nødvendig i mange tilfælde. Nogle reparationer er mere omfattende end andre. Ved indlevering af din enhed på et af vores værksteder vil en kyndig reparatør fejlsøge og vurdere, hvad der skal gøres.
Typiske mobil- og tabletproblemer hvor reparation er nødvendig:
- Væskeskader
- Problemer med skærm
- Problemer med batteri
- Andre problemer med hardware
Spørgsmål og svar
Hvor kan jeg indlevere min enhed?
Vi har indlevering og værksteder mange steder på Sjælland. Se oversigten her.
Hvor lang tid tager en reparation?
Det varierer fra sag til sag, da nogle problemer tager længere tid at løse end andre. Nogle dage kan vi løse det indenfor en dag og andre gange tager det lidt længere tid. Hos os er der typisk kort reparationstid.
Jeg ved ikke, hvad der er galt
Intet problem – det finder vores reparatør ud af ved fejlsøgningen. Herefter får du at vide, hvad det vil kræve at løse problemet og du får et tilbud på opgaven.
Hvad koster en reparation?
Det afhænger af, hvad problemet er. Det finder vi ud af ved fejlsøgningen. Hvis der eksempelvis skal udskiftes nogle dele i din enhed, kan der være en udgift til det. I så fald vil du få det at vide, inden vi går videre med at reparere din enhed. Husk at grundlæggende håndtering er inkluderet ved indlevering i Hvidovre. Ved indlevering på vores andre lokationer koster det 200 kr.