Grundlæggende håndtering inkluderet
Indleverer du til vores telefon og tablet reparatører på værkstedet i Hvidovre tilbyder vi en grundlæggende håndtering i forbindelse med din reparation. I nogle tilfælde skal der laves en udvidet fejlfinding.
Mobil og tablet reparationer
En reparation kan være nødvendig i mange forskellige tilfælde og nogle reparationer er mindre omfattende end andre. Ved indlevering af din enhed på et af vores værksteder, vil en kyndig reparatør fejlsøge på den og vurdere hvad der skal gøres.
Typiske mobil og tablet-problemer hvor reparation er nødvendigt:
- Væskeskader
- Skærmproblemer
- Batteriproblemer
- Andre hardwareproblemer
Spørgsmål og svar
Hvor kan jeg indlevere min enhed til reparation?
Vi har indlevering og værksteder mange steder på Sjælland. Se oversigten her.
Hvor lang tid tager en reparation?
Det varierer fra sag til sag, da nogle problemer tager længere tid at løse end andre. Nogle dage kan vi løse det indenfor en dag og andre gange tager det lidt længere tid. Men hos os er der typisk hurtig behandlingstid.
Jeg ved ikke hvad der er galt med min enhed
Intet problem, det finder vores reparatør ud af ved fejlsøgningen. Herefter får du at vide hvad det vil kræve at løse og du får et tilbud på opgaven.
Hvad koster en reparation?
Det afhænger af hvad problemet er, hvilket vi finder ud af i forbindelse med fejlsøgningen. Hvis der eksempelvis skal udskiftes nogle dele i din enhed kan der være en udgift til det. I så fald vil du få det at vide, inden vi går videre med at reparere din enhed. Husk at grundlæggende håndtering er ved indlevering i Hvidovre er inkluderet. Ved indlevering på vores andre lokationer koster det kun 200 kr.