Anden IT-hjælp

Få hurtig og effektiv hjælp til computerproblemer og hjemmets udstyr.
Vi tilbyder IT-hjælp til både private og erhvervskunder.
Vi løser 9 ud af 10 problemer på et døgn.
Grundlæggende håndtering er inkluderet ved indlevering på vores værksted i Hvidovre.
GladTeknik tilbyder også fjernsupport!

IT-fjernsupport

IT-support via internettet, hvor vi styrer din computer og retter fejlen, så du kan komme videre.

Læs mere
Teknisk hjælp og computer-reparation og udekørende support på Sjælland

Udekørende teknisk hjælp

Hvis der er problemer med teknikken der hjemme så kan du kontakte os, så kommer vi og hjælper!

Læs mere
Mail-opsætning (MacOS Mail-program, Microsoft Outlook, Microsoft Mail, G-mail, YouSee Mail osv.)

Opsætning af e-mail

Få hjælp til at sætte din e-mail op eller hjælp til at løse problemer med e-mail.

Læs mere
IT support

IT-service og teknisk hjælp

Hvis der er problemer med teknikken, er vi klar med kompetent og hurtig IT-service og teknisk hjælp.

Læs mere
Optimering af din Computer

Optimering af computer

Er din computer blevet langsom? Vi kan optimere den, så den kører som smurt igen.

Læs mere
Server Racks

Automatisering

Få optimeret din virksomheds interne systemer.

Læs mere
GladTeknik laver ikke kun opsætning af TV, men også teknisk hjælp!

TV-boks, Chromecast og SmartHome

Få teknisk hjælp til hjemmets udstyr, TV-bokse og streamingenheder.

Læs mere

IT-hjælp på hele Sjælland og online

Vi tilbyder sagkyndig og effektiv IT-hjælp på hele Sjælland og som fjernsupport via internettet.

Indleverer du din computer på vores værksted i Hvidovre, er grundlæggende håndtering i forbindelse med din reparationen inkluderet.

Indleverer du på et af vores andre værksteder eller indleveringssteder koster fejlfinding kun 200 kr. Der er mulighed for indlevering i både Hvidovre, Aarhus og Slagelse.

Computerproblemer, der kræver IT-hjælp

Der kan opstå mange forskellige fejl i en computer, der gør, at den ikke længere virker hensigtsmæssigt. Måske er det noget så simpelt som, at den er blevet langsom med tiden. Det kan også være, at der er programmer, som ikke længere virker, en irriterende fejlbesked der bliver ved med at poppe op, eller at der er noget mere teknisk, der skal udbedres af en IT-supporter. Uanset fejltype kan vi hjælpe fra et af vores værksteder eller som fjernsupport via internettet.

Typiske computerproblemer, hvor IT-hjælp er nødvendig:

PC hjælp til ethvert behov

Computere og anden teknik kan drille for alle – og ikke kun for ældre mennesker.

Når din computer ikke fungerer, som den burde, er det rart at vide, at du kan få teknisk hjælp. Hos GladTeknik yder vi professionel IT-hjælp i øjenhøjde. Vi hjælper dig med at løse dine aktuelle problemer og vejleder dig til at undgå fremtidige udfordringer. Vores hold af teknikere er ikke kun erfarne, men også yderst servicemindede, hvorfor vi kan garantere en god kundeoplevelse.

Hvorfor få professionel hjælp til løsning af IT-problemer?

IT-hjælp, herunder computerhjælp, er uundværligt, hvis man kæmper med IT-problemer, som man ikke selv er i stand til at løse. I nogle tilfælde kan man løse problemerne ved at følge en guide på nettet, men der er ingen regler uden undtagelser. Vi har et indgående kendskab til de gængse udfordringer relateret til både computere, tv, drivere, e-mails og meget mere, og vi ved, hvordan vi skal gå til opgaven. Trækker du på vores ekspertise, sparer du en masse tid – og potentielt en masse penge.

Spørgsmål og svar

Hvor kan jeg få hjælp til min computer?

Vi har indleveringssteder og værksteder flere steder på Sjælland. Se oversigten her. Vi tilbyder også fjernsupport via internettet. Vi yder IT-hjælp til både privatkunder og erhvervskunder, så uanset om du repræsenterer en virksomhed eller en privat husstand, kan vi hjælpe dig med dine tekniske problemer.

Hvilke computerproblemer kan løses via fjernsupport?

Som hovedregel er det software-problemer, der kan løses via fjernsupport. Med software mener vi ting som f.eks. programmer, der ikke virker som forventet, drivere, der skal installeres eller opdateret samt nogle typer problemer med e-mail. Problemer med fysiske elementer i din computer såsom harddisken eller væskeskader kan ikke løses med fjernsupport. Her skal du i stedet bestille en fysisk computer reparation.

Hvad er IT-support?

IT-support er teknisk assistance med computer- og softwareproblemer. Det omfatter hovedsageligt fejlfinding, problemløsning og vejledning i brug af digitale systemer for at sikre velfungerende drift af computere og informationsteknologi.

Hvad koster IT-hjælp?

Det afhænger af, hvad problemet er, hvilket vi finder ud af i forbindelse med fejlsøgningen. Nogle IT-problemer kræver mere arbejde end andre. Dog har vi mange års erfaring og hjælper hver dag mange kunder, så allerede i forbindelse med fejlsøgningen får du en pris. Husk at grundlæggende håndtering er inkluderet ved indlevering i Hvidovre.

Tilbyder I IT-hjælp til Mac?

Ja, vi tilbyder IT-hjælp til alle slags computere. Det gælder både Mac, herunder MacBook Pro, MacBook Air og iMac samt PC. Er du i tvivl, er du velkommen til at kontakte os for mere information.

Tilbyder I IT-hjælp til erhvervskunder?

Ja, vi tilbyder IT-hjælp til både privat- og til erhvervskunder. Kontakt os for spørgsmål eller et konkret tilbud.


Øvrige spørgsmål og svar

Hvordan får jeg IT-hjælp hos GladTeknik?

Vi tilbyder mange former for IT-hjælp til både privat- og erhvervskunder. For at benytte dig af vores tilbud om IT-hjælp, skal du blot kontakte os på telefon eller pr. e-mail. Du kan også oprette din sag via vores hjemmeside. Nogle sager kan løses gennem fjernsupport, mens det i andre tilfælde er nødvendigt at indlevere computeren på vores værksted.

Hvor hurtigt kan jeg få hjælp til et IT-problem?

Det afhænger af, hvilket IT-problem der er tale om, og hvor omfattende og tidskrævende det er at løse. Størstedelen af sagerne bliver dog løst inden for 24 timer. Det gælder i 9 ud af 10 tilfælde.

Har du brug for IT-hjælp?

Mangler du hjælp til dit IT, så klik dig ind på vores bookingside og bestil en tid. Så hjælper vi dig hurtigt.




For en virksomhed, der ikke internt har vægt på IT-kompetencerne, er det vigtigt at have en ekstern partner der hurtigt, effektivt og billigt kan afhjælpe de daglige udfordringer - det har vi i ENAGO oplevet - det opleves som en 24-timers service, som bevirker at vi i ENAGO hele tiden er videre i dagens udfordringer uden forsinkelser - det er en rar fornemmelse for os, samarbejdspartnere og kunder - vi anbefaler Gladteknik uden forbehold!


5 / 5 Stjerner

Jesper Gottschalck