IT-fjernsupport
IT-support via internettet, hvor vi styrer din computer og retter fejlen, så du kan komme videre.
Læs mereUdekørende teknisk hjælp
Hvis der er problemer med teknikken der hjemme så kan du kontakte os, så kommer vi og hjælper!
Læs mereOpsætning af e-mail
Få hjælp til at sætte din e-mail op eller hjælp til at løse problemer med e-mail.
Læs mereIT-service og teknisk hjælp
Hvis der er problemer med teknikken, er vi klar med kompetent og hurtig IT-service og teknisk hjælp.
Læs mereOptimering af computer
Er din computer blevet langsom? Vi kan optimere den, så den kører som smurt igen.
Læs mereTV-boks, Chromecast og SmartHome
Få teknisk hjælp til hjemmets udstyr, TV-bokse og streamingenheder.
Læs mereIT-hjælp på hele Sjælland og online
Vi tilbyder sagkyndig og effektiv IT-hjælp på hele Sjælland og som fjernsupport via internettet.
Indleverer du din computer på vores værksted i Hvidovre, er grundlæggende håndtering i forbindelse med din reparationen inkluderet.
Indleverer du på et af vores andre værksteder eller indleveringssteder koster fejlfinding kun 200 kr.
Computerproblemer der kræver IT-hjælp
Der kan opstå mange forskellige fejl i en computer, der gør, at den ikke længere virker hensigtsmæssigt. Måske er det noget så simpelt som, at den er blevet langsom med tiden. Det kan også være, at der er programmer, som ikke længere virker, en irriterende fejlbesked der bliver ved med at poppe op, eller at der er noget mere teknisk, der skal udbedres af en IT-supporter. Uanset fejltype kan vi hjælpe fra et af vores mange værksteder eller som fjernsupport via internettet.
Typiske computerproblemer hvor IT-hjælp er nødvendig:
- Langsom computer
- Problemer med e-mails
- Drivere, der skal installeres eller opdateres
- SmartHome-løsninger, der ikke fungerer, som de skal
- Problemer med TV-boks
- Problemer med Chromecast
- Andre software-problemer
Spørgsmål og svar
Hvor kan jeg få hjælp til min computer?
Vi har indleveringssteder og værksteder mange steder på Sjælland. Se oversigten her. Vi tilbyder også fjernsupport via internettet. Vi yder IT-hjælp til både privatkunder og erhvervskunder.
Hvilke computerproblemer kan løses via fjernsupport?
Som hovedregel er det software-problemer, der kan løses via fjernsupport. Med software mener vi ting som fx programmer, der ikke virker som forventet, drivere, der skal installeres eller opdateret, nogle typer problemer med e-mail. Problemer med fysiske elementer i din computer så som harddisken eller væskeskader kan ikke løses med fjernsupport.
Hvad er IT-support?
IT-support kommer fra engelsk og betyder hjælp til informationsteknologi (computere).
Hvad koster IT-hjælp?
Det afhænger af, hvad problemet er, hvilket vi finder ud af i forbindelse med fejlsøgningen. Nogle IT-problemer kræver mere arbejde end andre. Dog har vi mange års erfaring og hjælper daglige mange kunder, så allerede i forbindelse med fejlsøgningen får du en pris. Husk at grundlæggende håndtering er inkluderet ved indlevering i Hvidovre.
Tilbyder I IT-hjælp til Mac?
Ja, vi tilbyder IT-hjælp til alle slags computere. Både Mac og PC. Er du i tvivl, er du velkommen til at kontakte os for mere information.
Tilbyder I IT-hjælp til erhvervskunder?
Ja, vi tilbyder IT-hjælp til både privat- og til erhvervskunder. Kontakt os for spørgsmål eller et konkret tilbud.
Øvrige spørgsmål og svar
Hvordan får jeg IT-hjælp hos GladTeknik?
Vi tilbyder mange former for IT-hjælp til både privat- og erhvervskunder. For at benytte dig af vores tilbud om IT-hjælp, skal du blot kontakte os på telefon eller pr. e-mail. Du kan også oprette din sag via vores hjemmeside. Nogle sager kan løses gennem fjernsupport, mens det i andre tilfælde er nødvendigt at indlevere computeren på vores værksted.
Hvor hurtigt kan jeg få hjælp til et IT-problem?
Det afhænger af, hvilket IT-problem der er tale om, og hvor omfattende og tidskrævende det er at løse. Størstedelen af sagerne bliver dog løst inden for 24 timer. Det gælder i 9 ud af 10 tilfælde.
Har du brug for IT-hjælp?
Mangler du hjælp til dit IT, så klik dig ind på vores bookingside og bestil en tid. Så hjælper vi dig hurtigt.
For en virksomhed, der ikke internt har vægt på IT-kompetencerne, er det vigtigt at have en ekstern partner der hurtigt, effektivt og billigt kan afhjælpe de daglige udfordringer - det har vi i ENAGO oplevet - det opleves som en 24-timers service, som bevirker at vi i ENAGO hele tiden er videre i dagens udfordringer uden forsinkelser - det er en rar fornemmelse for os, samarbejdspartnere og kunder - vi anbefaler Gladteknik uden forbehold!
“