Forretningsbetingelser

GladTeknik ApS

Aftale om serviceydelser.

Gladteknik ApS (herefter Selskabet) tilbyder IT-support både hos kunden, på værksted eller fjern-support.
Ved at indgå en aftale med Selskabet, så bekræfter og erkender du, at Selskabet udbyder teknologiske tjenester, IT-ydelser og konsulentbistand.

For at indgå en aftale med Selskabet, skal du indvillige i alle følgende vilkår og betingelser herunder:

  • 1: Du accepterer priserne som fremgår: ” https://www.gladteknik.dk/priser/” , og at der kan ske ændringer i priserne; dog ikke med tilbagevirkende kraft. Det er kundens eget ansvar at holde sig opdateret om priserne.
  • 2: Aflysning eller rykning af en aftalt tid skal ske ved at ringe til tlf. nr.: ”41333435”, “70 44 49 17” eller via E-mail: ”info@GladTeknik.dk”.
  • 3: Aflysning eller rykning af en aftalt tid skal ske mindst 24 timer inden den aftalte tid. Ellers pålægges der et gebyr. Faktura-gebyret skal betales inden for 7 dage, ellers overdrages til inkasso.

Rykning af tid (over 24 timer inden aftale): 0,- dkk.
Rykning af tid (inden for 5-24 timer): 100,- dkk.

Aflyses minimum 24 timer før: 0,- dkk.
Aflyses inden for 8-24 timer: 200,- dkk.
Aflyses inden for 2-8 timer: 320,- dkk.
Aflyses inden for 0-2 timer: 420,- dkk.

  • 4: Mundtlige aftaler er bindende og ved ønske om ændring af aftalt tid refereres til §2 og §3.
  • 5: Selskabet modtager betaling via følgende muligheder: Dankort, MobilePay MyShop, eller kontant.
  • 6: Selskabet arbejder ud fra en tilfredshed-garanti, så hvis opgaven ikke løses er servicen gratis*:

*Opgaven er også erklæret løst, hvis der findes årsagen til en fejl eller gives et løsningsforslag og tilbud på at løse opgaven. Hvis teknikeren ikke er kompetent nok til at kunne finde fejlen eller løse opgaven, så er kunden i sin gode ret til ikke at betale.

  • 7: Kunden er selv ansvarlig for at tage backup af sine data inden evt. indlevering til reparation. Selskabet tilbyder at hjælpe med at tage backup af billeder, skrivebord og dokumenter, men kan aldrig garantere at kunne tage 100 % backup af alle data, da harddisken eksempelvist kan have defekte sektorer, partitioner eller have korrupte filer efter f.eks. virus eller en opdatering.
  • 8: Ved gen-installation af en computer er det kundens eget ansvar at have sine licensnøgler til programmer liggende online, i skyen, på E-mail eller fysisk i hånden. Det er ligeledes kundens ansvar at kunne huske sine logininformationer (brugernavne & adgangskoder). Selskabet kan forsøge at hjælpe mod time-betaling til at installere programmer og genskabe glemte brugernavne/adgangskode, men kan intet love.
  • 9: Hvis GladTeknik ApS ikke hører fra en kunde som har indleveret en computer i over 30 dage, selvom selskabet har forsøgt at kontakte dem, så har selskabet lov til at skrotte computeren, hvis andet ikke er aftalt. Da GladTeknik ApS ikke har mulighed for at lagre tonsvis af computere og intet svar fra kunden anses som værende at kunden ikke er interesseret i at få sin computer repareret. GladTeknik ApS sørger i en sådan situation for at forvarlig afskaffe alle kundens data, så de ikke kommer i forkerte hænder.
  • 10: Hvis GladTeknik ApS har givet et tilbud til en kunde skriftligt eller mundtligt/telefonisk, og kunden ikke vender tilbage med hvad han/hun ønsker inden for 14 dage efter tilbud er givet, så anses det som at kunden ikke er interesseret i at få sin enhed repareret. Derfor, anbefaler vi at få man får afhentet sin enhed hurtigst muligt. For at undgå, at vi skal have værkstedet fyldt med computere, så vil der efter 14 dage blive tilføjet et gebyr på 420,- dkk pr. uge for at opbevare computeren på værkstedet, da vi ikke har mange kvadratmeter at gøre godt med. Dette gælder jo mindre andet er aftalt.
  • 11: Ved at være kunde hos GladTeknik ApS, gives der lov til at Selskabet må tilmelde kunden deres Nyhedsbrev, som tilsendes ca. 0-2 gange pr. måned. Kunden har til enhver tid ret til, at afmelde det og ved ønske om ikke at blive tilføjet til listen, skal en medarbejder blot orienteres.
  • 12: Hvornår betaling skal se:
    – Privat-kunder: Samme dag som ydelsen er udført / lavet.
    – Erhvervs-kunder: Inden for 5 hverdage efter servicen er leveret.
  • 13: Ved køb af klippekort, er der ikke mulighed for at returnere produktet, da der gives ekstra fordele og rabatter, som ellers ikke ville være givet uden at købe klippekortet. Det er ligeledes heller ikke muligt at returnere ubrugte eller dele af klip.
  • 14: Når en kunde bruger et klippekort med f.eks. 10 timer på, så ved ekspres-sager tillægges +38 % i antal tid brugt og rundes op til nærmeste halve time. Dvs. f.eks. 1 time og 5 minutter = 1,495 timer = 1.5 time. Og ved udekørende Teknisk Hjælp tillægges tiden brugt på transporten, som betaling for kørslen.
  • 15: Ved betaling af bankoverførsel eller MobilePay MyShop, skal overføres til følgende bankoplysninger og MobilePay nr.:

GladTeknik ApS’ bank-oplysninger:
Bank: Jyske Bank
Reg. Nr.: 7316
Konto Nr.: 0001026163

MobilePay MyShop: 20032

Cvr. Nr.: DK39321548